Müügi- ja tagastustingimused

Käesolevad tellimistingimused kehtivad kõigile isikutele, kes sooritavad tellimuse www.tahtdisain.ee veebikeskonnas ning seeläbi sooritavad tehingu ostukeskonna omaniku Täht disain OÜ-ga.

  1. Üldtingimused

1.1. Veebipoe www.tahtdisain.ee (edaspidi Veebipood) kasutustingimusi (edaspidi Tingimused) kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, kaupade pakkumistele, tellimustele, müügitehingutele, mis leiavad aset Veebipoe kasutaja (edaspidi Klient) ja Veebipoe omaniku TÄHT disain OÜ (edaspidi Müüja), registrikood 16383227, aadress Tehnika 11-1, Parksepa, Võru vald, Võrumaa 65509, e-post tahtdisain@gmail.com vahel.

1.2. Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad Veebipoe kaudu tehingu sooritanud isikute vahelisi õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Müüjal on õigus Tingimusi muuta. Tingimuste muudatused on leitavad Veebipoes ja need jõustuvad koheselt peale avaldamist. Veebipoe kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades kinnitab Klient, et on Tingimustega nõustunud.

2. Tellimuse esitamine

2.1. Tellimusi saab esitada:

2.1.1. Veebipoes www.tahtdisain.ee ;

2.1.2. Facebookis www.facebook.com/tahtdisain/ ;

2.1.3. E-posti teel tahtdisain@gmail.com

2.2 Tellimuse esitamiseks valib Klient soovitud kaubad ja lisab need ostukorvi. Ostukorvis olevaid tooteid saab Klient vaadata, muuta koguseid ja eemaldada. Samal lehel on näha ka saatmiskulud ja kogusumma.

2.3. Tellimust esitades on Klient kohustatud sisestama oma andmed: nimi, e-posti aadress, ettevõte (kui ostab ettevõte) saatmise aadress ja telefon. Vajadusel saab Klient lisada täiendavaid andmeid saatmise kohta.

2.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest ülekandega müüja poolt esitatud arvelduskontole. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.5. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

2.6. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.

2.7. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul. 

3. Tasumine

3.1. Kõik Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2. Klient tasub ülekandega tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.3. Müügileping Kliendi ja Müüja vahel jõustub, kui makse on jõudnud Müüja arveldusarvele.

4. Kauba kättesaamine

4.1. Kaubad saadetakse Kliendile 3-5 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Müüja arveldusarvele.

4.1.1. Kaubad, millel on tootekirjelduses kirjas pikem tarneaeg saadetakse kliendile välja vastavalt lubatud tarneajale.

4.2. Kauba saatmiskulud tasub Klient. Kauba saatmise tasu arvutatakse ostukorvis ja see sõltub Kliendi valitud kättetoimetamise viisist.

4.3. Kauba saatmiseks kasutab Müüja Omniva teenuseid, ning kaup saadetakse Kliendi valitud pakiautomaati.

4.4. Kaupa tarnitakse ainult Eesti siseselt.

4.5. Kaup jõuab Kliendi valitud pakiautomaati keskmiselt kahe tööpäeva jooksul, maksimaalselt 10 tööpäeva jooksul.

4.6. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

4.7. Müüja ei vastuta tarneviivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tekkinud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud andmete ebatäpsusest või kullerfirma tõttu.

4.8. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

5. Taganemisõigus

5.1. Vastavalt seadusele on tarbijal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest ning kaup kasutamata kujul rikkumata pakendis tagastada (väljaarvatud personaliseeritud tooted). Tagastamise õigus ei laiene juriidilistele isikutele. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik.

5.2. Tagastada ei saa Kliendile personaliseeritud kaupu. TÄHT disain OÜ jätab endale õiguse kujundada personaliseeritud tooteid endale omase käekirja järgi. Loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone ei rahuldata.

5.3. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu Kliendile väljastamise hetkel.

5.4. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on TÄHT disain OÜ-l õigus arvestada Kliendile tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Klienti esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.

5.5. Kauba tagastamise saatmiskulu kannab Klient. Müüja ei hüvita tagasisaatmise kulusid.

5.6. TÄHT disain OÜ tagastab Tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest.

6. Pretensioonide esitamine

6.1. Müüja vastutab  toodete nõuetele mittevastavuste ja puuduste eest. Kui avastate kauba kätte saamisel, et toode ei vasta tellitu kriteeriumitele siis palume Kliendil saata  3 tööpäeva jooksul kauba mitte mittevastavuse või puuduse kirjeldus e-postile tahtdisain@gmail.com

6.2. TÄHT disain OÜ ei vastuta kliendi süül toote kahjustumise eest ning puuduste eest, mis on tekkinud tootele seoses ebaotstarbelise ning mittekorrapärase kasutamise tagajärjel. Samuti ei aktsepteerita loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone.

6.3. Kauba mittevastavuse ning puuduste korral on kliendil õigus nõuda toote asendamist korrektse tootega. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tasub Müüja kõik kauba müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.4. Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust vähemalt 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

7. Isikuandmete töötlemine

7.1. Isikuandmete töötlemise tingimused on leitavad https://tahtdisain.ee/privaatsuspoliitika/

8. Vastutus

8.1. Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud vastavalt õigusaktides sätestatule.

8.2. Müüja vastutus on piiratud kauba koos saatmiskulude maksumusega.

9. Vaidluste lahendamine

9.1. Müüja ja Kliendi vahel tekkinud vaidlusi lahendatakse poolte läbirääkimiste teel. Kokkuleppele mittejõudmisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse ning Tarbijavaidluste komisjoni või maakohtusse. 

9.2. Võimalus on lahendada kaebusi ka Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise keskkonnas.

Shopping Cart